Sudjelovali smo na Međunarodnom kongresu povijesnih gradova u Solinu.
Djelatnice Argonaute sudjelovale su na 4. Međunarodnom kongresu povijesnih gradova koji se održavao u Solinu od 20. do 23. travnja, 2018.
Ovaj kongres se organizira pod geslom „Meet, share & build“ koji za cilj ima potaknuti susrete („Meet“ koncept) čelnih ljudi u turizmu i arheologiji povijesnih gradova, razmjenu iskustava u pogledu promocije istih na domaćem i međunarodnom turističkom tržištu („Share“ koncept) kao i razvoj novih turističkih proizvoda i aranžmana zajedničkim angažmanom čelnih ljudi u turizmu destinacije („Build“ koncept).
S obzirom na arheološki lokalitet Colentum i njegov značaj u murterskoj povijesti, smatrali smo da je vrijedno informirati se o mogućnostima suradnje, prezentacije i razmjene iskustava s predstavnicima iz drugih sredinama, prvenstveno gradova koji su aktivni u prezentiranju svoje kulturne i arheološke baštine u turizmu u Hrvatskoj i svijetu.
Tema kongresa bila je zaštita i interpretacija povijesnih atrakcija i lokaliteta u povijesnim gradovima diljem Hrvatske kroz “benchmarking” s gradovima iz inozemstva. Povijesni periodi koji su bili prezentirani uključuju razdoblje od prapovijesti do srednjeg vijeka.
Kako je cilj ove konferencije prezentirati povijesne gradove Hrvatske i inozemstva iz različitih povijesnih razdoblja s naglaskom na destinacijski management, odnosno kreativnu i interpretativnu prezentaciju povijesnih lokaliteta, nadamo se da ćemo u sljedećem izdanju ove konfrencije biti u mogućnosti sudjelovati u programu kao prezenteri arheološkog lokaliteta Colentum i svega što kao udruga, zajedno s općinom Murter-Kornati te drugim lokalnim dionicima činimo u njegovoj valorizaciji.
Najzanimljiviji izlagači na konfrenciji za nas su bili, Mitja Predovnik, pomoćnik direktora u uredu za turizam Ljubljane s temom predavanja STRATEGIJA KULTURNOG TURIZMA LJUBLJANE te Helena Cvikl, Voditeljica Veleučilišta za ugostiteljstvo i turizam Maribor kao sudionik panel rasprave o edukaciji u turizmu.
Slovenija kao mala zemlja koja je donedavno na turističkoj karti Europe bila beznačajna, malim koracima ide naprijed te već sada nam može biti uzor u svom strateškom pristupu razvoju destinacije i brendiranja zemlje u turizmu.