Potpuno novi modni trend.
Jedan od fokusa naše udruge je obrazovanje od najranije dobi neformalnim metodama podučavanja. Upravo to želimo postići našom akcijom u obliku stripa koji tematizira problem prekomjerne konzumacije odjeće i utjecaja koje ona ima na okoliš i ljude. Inspiracija za ovaj strip bila je knjiga No Logo, autorice Naomi Klein, koja govori o tome kako je moć brendova rasla od 1980-ih i kako su tvrtke naglašavale imidž svoga branda umjesto stvarnih proizvoda. No Logo pokazuje kako je ova strategija utjecala na zaposlenike u industrijskom i nerazvijenom svijetu.
Gledajući slike iz Bangladeša i drugih zemalja u kojima se nalazi masovna proizvodnja odjeće, ne smijemo zažmiriti na uvjete života i rada ovih ljudi, štetu koju ova masovna proizvodnja nanosi našem planetu, zbog čega je iznimno je važno educirati mlade, posebice tinejdžere, o tome što zapravo stoji iza riječi “brend”, zatim osvijestiti ih o šteti, na različitim razinama, okolišu i društvu zbog velike konzumizacije odjeće te na kraju osvijestiti ih što oni sami mogu učiniti i koje navike promijeniti kako bi smanjili svoj osobni ekološki otisak na našem planetu.
Strip o kojemu je riječ možete preuzeti ovdje.